Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 13:53:30 +0200

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/11689 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Abjaku küla, 24201 Abja-Paluoja - 
Läti piir// Penuja küla, Posti (Penuja PNU väljakolimine) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun pädeva asutuse kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27170490>  (menetlus nr: 
460328), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister